mini2440

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Únor 2 20:21:02 CET 2011

Ano takto se mi chovala ta predchozi deska - a je to podle me logicke -
ta image OS je na NAND a nemela by byt jednoduse prepsatelna - jenze tak
jak pisete se mi to chovalo na Win CE 5.0 - tohle ale zapisuju z Win 7
na Win CE 6.0 a tak je otazkou zda si tyhle OS to neumi nejak vyporadat,
treba pres nejaky driver.

--
S pozdravem
Radek Vicek