GSM modul do auta

Zdenek Aster zdenek.aster na seznam.cz
Středa Únor 2 16:48:13 CET 2011

Ja to resil Telefonem a modulem od Bladoxu,
ty moznosti jsou uchvatne, pokud si chcete hrat :-D
http://www.bladox.cz/obchod/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=5

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death na ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, January 31, 2011 1:23 PM
Subject: GSM modul do auta

Ahoj, potřeboval bych poradit nějaký osazený GSM modul s co nejnižší
spotřebou. Bohužel třeba Siemens TC35 má celkem vysokou spotřebu a celkem
rychle by vyžvejkal baterku. Jednalo by se o ovládání nezávislého topení,
takže ten modul musí primárně běžet v nezapnutým autě. Za úvahu stojí i
nějaký mobil s tím, že by se v něm třeba jednou za rok měnila baterka, ale
mám obavy, aby přežil mrazy, kdy je to topení nejdůležitější.
Důležitá je i cena, pokud by se cena pohybovala okolo 4000 a víc, tak to už
si rovnou můžu koupit originál dálkový ovládání.
Na eBay jsem nějaký moduly našel, ale občas tam nejde pořádně najít spotřeba
a třeba tady už někdo něco podobnýho řešil a byl by mně schopen doporučit
konkrétní vyzkoušenou věc.
Předem díky za rady...

T.K.