Jakou baterku do avometu.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 2 14:46:33 CET 2011

>Presnost meraku je dana spise vlastnostmi pouzitych soucastek nez
>koncepci. U aparatu made in PRC za 100 Kc bych na nejakou presnost moc
>nesazel, bez ohlede na to, zda je ruckovi nebo cislicovi.

Vyjadril som sa zle. Nemyslel som absolutnu ale relativnu presnost, ktora je na ten dany pocet cifier vyhovujuca, aj ked to ukazuje absolutne trebars +_2%, (co vsak napr. na "zmeranie", ci je vytlceny akumulator v aute, je vyhovujuce (a to je viacmenej primerany ucel pre tie najlacnejsie z najlacnejsich (a este nikdy som v nich nevidel 10% uhlikace))). A pisal som to nie kvoli tomu, aby som ich presnost nejako chvalil, ale aby som vysvetlil, preco su aj tie, ktore maju ten "analogovy" indikator, obvykle neprijemne pomale.

wek