Ceny sht75

Středa Únor 2 13:19:32 CET 2011

SOS ma pravda slusnejsi ceny, ale za tech 595 to neni 75, ale jen 71.
75 defakto nevedou, respektive maji cenu na dotaz, co jsem u nich kdy
objednaval a melo cenu na dotaz nebo stav tzv. externi sklad, rozumej
na sklade u dodavatele :-) tak nedodali :-)

Martin

>Tak je vemte z SOSelectronic. Maji je za 592,-Kc.
Ja tam bral SHT11 a ta cene vuci TME je taky o 150,- nizsi.
JURP