Ceny sht75

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Únor 2 12:39:24 CET 2011

 2.2.2011, 12:35:53

Proc se namahat s nejakym prodejem, kdyz muzete ziskat dotaci. Treba
na zvyseni konkurenceschopnosti a na zkvalitneni sluzeb.
Prvni podminku splnite treba zavedenim SAPu. Za kvalitnejsi sluzby se
vice plati, to vi prece kazdy, tak zvednete ceny a mate splneno i to
druhe. :-(

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz