Jakou baterku do avometu.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 2 10:27:33 CET 2011

To mi fakt uslo.

Na kazdu robotu sa hodi iny nastroj. Digitaly su aj smejdove pomerne presne vdaka principu merania (dvojita integracia), ktory je vsak z principu dost pomaly. To pre digital nevadi, naopak, prilis rychlo sa meniace cislice je neprijemne sledovat. Na druhej strane, ak uz ten merak aj tak meria pre digitalnu indikaciu pomaly, bohuzial castokrat meria a zoberazuje neprijemne pomaly aj pre tu "analogovu" indikaciu, ktora je tym padom na spodnej hranici pouzitelnosti ci priam pod nou.

Kolko stoji predrazeny smejdovy analog z Hornbachu?

wek