mini2440

Petr Štětina petr.stetina na mediaresearch.cz
Středa Únor 2 10:08:28 CET 2011

Co přesně znamená problém s SD kartou? Nastavoval jste nějaké parametry
v ubootu?

Já jsem SD kartu naformátoval podle tohoto návodu a nenarazil jsem na
žádný problém: http://code.google.com/p/beagleboard/wiki/BootingBeagleBoard

Petr

Dne 1.2.2011 21:43, Jaroslav Buchta napsal(a):

> Tak se prosim pak podelte o informace, jestli se to povede, ja to
> zkousel a seklo se to nejak behem bootovani, nejaky problem s SD kartou
> (kazdou) ;-)

*S pozdravem*

*Petr Štětina
Senior Developer

MEDIARESEARCH, a.s.
Českobratrská 1/2778,
130 00 Praha 3,
Česká republika
Tel.: +420 222 717 763-4, 222 718 647
Web: http://www.mediaresearch.cz
*/*marketingový výzkum, analýza dat, elektronické měření médií, vývoj
softwaru*/
A STEP AHEAD