ARM jtag/programmer/debuger

Jozo svk421 na zoznam.sk
Středa Únor 2 09:37:23 CET 2011

> mate aj zaruku vymeny nastroja pokial s nim nieco je, neviem ako to
> funguje, este som to nevyuzil, ale ludia zo zahranicia si to
> pochvaluju, vymenia vam to aj ked urobi nieco zle vlastnou chybou (asi
> sa to nevztahuje na prejdenie traktorom).
Mne sa to raz stalo s RealICE - zdochol pri flashovani interneho
xillinxu. Uplne presny postup si nepamatam, bolo to uz davnejsie, ale
zhruba takto: napisal som na support aky mam problem, vyziadali si
nejake udaje, poslali mi novy kus kurierom a potom som im ja poslal ten
vadny. Naklady na vymenu bolo postovne pri odosielani a cele to trvalo
tusim 2 alebo 3 dni.

j.