mini2440

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Únor 2 09:33:58 CET 2011

Tak ja to mam jeste dal, ty WinCE se spusti jednou ale po vypnuti nebo
resetu uz nenabehnou - ale to asi delam chybu pri inicializaci FLASH, i
kdyz jsem nemohl prijit nato, jakou.
Kazdopadne radsi bych Linux, ty WinCE maji asi lehky licencni problem,
pokud by se mely seriozne pouzit???