Re: Re: mini2440

František Burian BuFran na seznam.cz
Středa Únor 2 08:45:37 CET 2011

Zdravim,

Tak by me zajimalo jak jste nastavil ve WinCE, aby zkompilovana aplikace zustala uvnitr i po
vypnuti napajeni. Sef si tu s tim lame hlavu uz drahnou dobu. Ma tam taky WinCE6.0, vsechno
funguje, pracuje s .NET aplikaci, sit, seriovky funguji, ale nedari se mu to jakkoliv nahrat do
flash, aby tam ta aplikace zustala, a mohla se automaticky spustit po spusteni celeho mini2440.

Jakakoliv zmena systemu, registru, filesystemu se po rebootu obnovi do zakladu jako by to
prave nainstaloval. S touto funkcnosti to nemuze pouzit jako ovladani domaci automatizace,
tak to odlozil ...

S pozdravem,

  F. Burian