Jakou baterku do avometu.

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Úterý Únor 1 22:16:34 CET 2011

> Hm, jenže Avomet (DU10) je MĚŘICÍ přístroj, nikoli ukazovátko za 4 stovky,
> které při běžném používání nedožije konce záruky.
> AZE

Jeste jsem neznicil ani jeden digitalni multimetr - dokonce i staricky ani
staricky DT830 co mam z roku 1993 je jeste stale pouzitelny
Naopak od utleho detstvi v 70 letech si vzpominam na problemy s Avometem
D10 - zejmena vychozena draha potenciometru kterou se nuluje ohmmetr - takze
nakonec 1K8 od 2K2 sice poznate, ale je to fuska

Takze spise trvam na svem - mrtve z hrobu nezdvihati - kupte si treba to
DT830 - ten uz se da sehnat i za 99-  a rozhodne udela (v oblasti mereni
odporu) lepsi sluzbu nez Avomet.

Zdravi Petr Kubac