mini2440

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Únor 1 22:06:14 CET 2011

Ted jsem si zapnul ten druhej kousek co tu mam s tim 7" LCDckem.

Divam se na spotrebu a pri zhasnutym displeji to basti 0.46A pri
zapnutym a docela nahulenym podsviceni 1.05A.

Ted jsem si vygeneroval nejakou image, ale budu se do toho zase muset
nejak prokousat - nez pochopim co a jak.

Ted v tom jsou nejake cinske Win CE 6.0. :-(

--
S pozdravem
Radek Vicek