Ma jeste AMARO smysl?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Únor 1 22:05:30 CET 2011

Muj by taky byl, ale nevim, kam na nej - a tim nemyslim ty desky, co se daji
koupit v nejakem *bachu nebo *maxu.  Na to jsem koukal a to ma do plexi, jak
ho znam ja - tvrde, lamave, pomerne krehke, da se do nej vyriznout zavit pro
trojku sroubek tak, aby tam drzel, pri rezani sladce voni a "krade" list
pily, krome tohe je perfektne cire a pouzoitelne i jako svetlovod - hodne
daleko.

To z tech jmenovanych obchodu tyhle vlastnosti nejak nemelo (ale netestoval
jsem to uplne poctive - nekoupil jsem ho), zdalo se mi to mekke, ne uplne
cire a spis jako ABS nez jako plexi.

Kam na plexi chodite? Zasoby si setrim a zvolna se tenci, predevsim u
silnejsich kousku (10mm), pripadne by mne potesilo treba 2mm nebo 3mm
kourove (hnede, cerne) atp.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Kubáč" <petrkubac na 802.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 01, 2011 9:51 PM
Subject: Re: Ma jeste AMARO smysl?

> Ja ted delal futral na bastl radio z 3mm překližky (6 vrstev) a vypada to
> celkem slusne.

Muj zamilovany material je plexisklo - polymetylmetakrylat, ktere se lepi
vetrinovym lepidlem (kyanoakrylatem ) protoze jsou to pribuzne molekuly -
spoj je pevnejsi nez puvodni material - lze libovolne brousit a lakovat atd.
V posledni dobe casto "rysuju pilou" to jest konecny futral vznika primo bez
planovani prostym slepovanim kousku "jako kdyz vlastovka dela hnizdo"

Zdravi Petr Kubac