Vetrna elektrarna po Americku...

Zdeněk Kašpar zdkaspic.hw na seznam.cz
Úterý Únor 1 13:08:25 CET 2011

Jak byl ted aktuálně v konfeře zmíněn web - elektrorevue cz
Tak jsem si tam všiml zajímavého článku k tématu větrných motoru
A konkrétně s vertikální osou otáčení -
http://elektrorevue.cz/cz/clanky/energetika--vykonova-elektronika--elektrote
chnologie/0/analyza-vetrne-elektrarny-s-vertikalni-osou-otaceni/

myslím, že stojí za shlédnutí.
Pěkný den
Zeněk Kašpar

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Wednesday, January 26, 2011 5:40 PM
To: HW-news
Subject: Re: Vetrna elektrarna po Americku...

Ja nepsal ze tam budou ctyri plochy v jedne sekci. To ani nema moc cenu
protoze si navzajem stini. Na kazde sekci budou dve plochy s profukem.
Sekce budou dve nad sebou pootocene o 90st.

hmm tak jsem se moc nespletl pri pomalem roztoceni rukou je rozkmit
850mV - to je zrale na prevodovku a nebo malej krokovej motorek.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5836 (20110201)

http://www.eset.cz