Re: Ma jeste AMARO smysl?

Úterý Únor 1 11:58:27 CET 2011

Tohle tvrzeni mi pripomina jeden clanek, tusim od Karla Capka, pise tam,
ze literarni kritici napisi kritiku napr. na sbirku basni co vydal autor vlastnim
nakladem v poctu padesati cislovanych vytisku, ale treba Vilimkuv kalendar
co vychazel ve velkych mnozstvich jim za pozornost nestoji.

BTW: Kdysi jsem slysel o komsi, kdo ziskal titul CSc za to, ze odvodil
nejaky vzorec a titul DrSc, za to ze dokazal, ze ten vzorec neplati