Ma jeste AMARO smysl?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Únor 1 11:34:13 CET 2011

ja mam skor pocit ze ludia ktori uz nieco publikovali a aj by nieco
dalsie napisali vacsinou trpia nedostatkom casu alebo chyba inspiracia
na nieco naozaj zaujimave.
Ti ktori nikdy nic nevytvorili sa zaoberaju picovinami typu "vyriesit
napad, potom osetrit pravne poziadavky na konstrukciu, technicke
vybavenie na realizaciu vyvoja, problemy s firemnym know-how" co su
samozrejme neriesitelne problemy takze logicky nikdy ani nic vytvorit
nemozu.
Admin prepaci.
b.