Trochu OT - IPv4 konci

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Únor 1 10:33:29 CET 2011

Hmm, odpoved na otazku "proc vase zarizeni/konstrukce nepodporuje IPv6"
Mimochodem - ac se vam to asi bude zdat neuveritelne - jsou aplikace,
kde je linux opravdu ponekud docela dost overkill.
Tak bych se rad zeptal - jak to vypada s implenetaci IPv6 pro opravdu
mala zarizeni (8bit MCU ci hodne maly 32bit MCU)? A jak je to vlastne
s finalnosti tohoto snandardu? Nerad bych opet siril bludy, tak si
necham pro sebe co jsem posledne slysel:)
M.