Re: Osvitka s UV LED

quattro QUATTRO quattro na seznam.cz
Úterý Únor 1 10:27:18 CET 2011

Dobry den,
pouzivam UV LED v rastru 1.5cm x 1.5cm . Mam je vzdy zapojene 4 v serii s odporem. Osvit provadim ze vzdalenosti cca 14cm a jako predlohu pouzivam pauzak postrikany transparentem. Doba osvitu cca 4minuty. Delam takto i oboustranne DPS kde osvicuji naraz obe strany DPS. Jde to uplne bezvadne. UV led pouzivam jak z DX tak jsem naposled kupoval 1000ks UV led na ebay. Je pravda ze z Dx sviti UV ledky trosku jinak nez ty z ebay.
S pozdravem V.Loula

http://quattro.haje.cz