Trochu OT - IPv4 konci

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Únor 1 10:12:14 CET 2011

On Tue, 1 Feb 2011, gatilo wrote:

> Lod se potapi, ale stale se tanci. Pokud mne pamet neklame, jmenovala
> se Titanic.

Ono to nebude tak strasne - nic neubyva jen to mozna trochu omezi rozvoj.
Na druhou stranu priznivci IPV6 mohou byt radi protoze to automaticky
presune pozornost vyrobcu i zakazniku k IPV6. Zivotnost techle vecicek
je kolem 5ti let, takze si dovolim prorokovat ze za 5 let bude IPV6
bezne a budou se resit zase jine problemy ...