Trochu OT - IPv4 konci

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Úterý Únor 1 09:12:21 CET 2011

To je právě jedna z hodně věcí, které mě u IPv6 trápí. K čemu by měly
mít inteligentní prvky domu a domácnosti veřejné IP? Ostatně, většina
lidí ani nerozliší, jestli má veřejnou adresu, nebo je jejich domácnost
za NATem, protože to prostě nepotřebují a z hlediska bezpečnosti je
lepší, když lidi za tím NATem jsou, protože se natuje na firewallu,
které bývají lepší, než Microsoftí fíčury.

Pavel Krafčík