Re: Další kolo foto-/větro-/nevímco-voltaického šílenství na obzoru?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Úterý Únor 1 00:28:15 CET 2011

Mohou existovat i jiné způsoby než ty které se právě zkoumají a na
které lidé dosud přišli. Podle mě je naopak s podivem, že vlády
vyspělých zemí místo aby slepě následovaly směr určený hysterickými
aktivisty nedaly dohromady nějaký nový "projekt Manhattan" zaměřený
právě na zvládnutí fúze.

Ales Prochaska