Dal__í kolo foto-/v__tro-/nevímco-voltaického __ílenství na obzoru?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 1 00:23:25 CET 2011

> Ja Vam nepredkladal ekonomickou uvahu ale nazor. Klidne muzete mit nazor
> ze termonuklearni reaktory tu budou co nevidet - btw - to uz jsem taky
> slysel hodne davno...

No, to ste ma pochopili zle. Ja netvrdim ze termonuklearne energeticke reaktory budu co nevidiet, ani ze budu rentabilne. Ja to jednoducho neviem, nemam na to nazor; naopak, Vy ste ten nazor na obe veci pomerne kategoricky vyhlasili. Ta prva vec to je rukolapne, to chapem; ale nie je mi jasne, na zaklade coho ste dospeli k tomu druhemu (t.j. k tej nerentabilite). Cakal som, ze napisete nieco o ekonomike deuteria a tricia a o ocakavanej radioaktivite a o ocakavanych rozmeroch reaktora a materialovych poziadavkach, z coho by sa dala zhruba extrapolovat ta nakladova stranka, a na druhej strane su ocakavane prijmy, o com sa tiez da pekne podebatovat... O tomto vsetkom ja vobec nic neviem, takze som bol zvedavy. No nic, takze to bolo len skor take tusenie nez nejake konkretnejsie veci, dobre tomu rozumiem?

wek