icd2

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Prosinec 30 21:13:08 CET 2011

O né. Kdesi na netu jsem našel toto (panové prominou za malou přílohu). To
icd2 je klon, zatím vždy bez problému. Dokonce jsem si na stole bouchnul do
netajivého pole 18f1320. Pokud je PGM v LO tak bez problému, jak tam přivedu
HI, ani ťuk(default z výroby LOW-Voltage ICSP enable bit na ENABLE). Natvrdo
vyzkratovat pro mě není řešení, ztrácí to kouzlo postupného vývoje zařízení.
Jumper nelze, DPS již hotovy. Zatím to vypadá, ze v konfiguracním slově
skutečně stačí LOW-Voltage ICSP enable bit na DISABLE. První pokusy to
naznačují. Míra

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of j s
Sent: Friday, December 30, 2011 6:37 PM
To: HW-news
Subject: Re: icd2

Mozno je to krute, krvave a hnusne, ale ja by som ten blby klopak normalne
natvrdo skratoval k zemi (ten vystup bude nadavat, hriat sa, ale par sekund
to vydrzi, zvlast moderne makke vystupy), rychlo naprogramoval s LVP
disablovanym, potom odpojil skrat a dalej nech je na nom co chce, nie je
problem.
Inak uz som v zivote par PICiek pouzil a nikdy som nemal pri HVP problem s
tym, ze by bol PGM na inej ako nizkej urovni. HVP by malo byt vzdy
dosiahnutelne, bez ohladu na stav PGM.

J.S.