Jak nakrimpovat konektor ?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pátek Prosinec 30 12:42:02 CET 2011

mate na to spravne krimpovacie klieste so spravnymi nasadami? V praci
mame tychto konektorov desat tisice a drzia spolahlivo.
Akurat na modre treba pouzit nastroj na modre, na cervene na cervene a
na zlte nastroj na zlte :-) Okrem toho ten nastroj ma este dve strany,
jedna polovica zatlaci tu ferulu a druha necha trochu miesta na kablovy
vystup. Takze ked sa do toho ten faston zasunie opacne tak to potom nedrzi.
b.