Jak nakrimpovat konektor ?

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Pátek Prosinec 30 11:56:09 CET 2011

> Krimpovací konektory také používám, krimpovací kleště ne. Používám je jako
> servokonektory a různé prodlužovačky či spojky v modelech letadel, kde o
> vibrace a velké (a při nechtěném kolmém přistání opravdu velké) přetížení
> není nouze - a dodnes žádný spoj neupadl.

Je zajimave, ze vsichni mate opacnou zkusenost - ja jsem na robotech pro
roboticke sumo jsem mel procesorovou a sensorovou desku spojenou 10 zilovym
kabelem s pajenymi koncovkami typu PFH02-10
http://www.gme.cz/konektory-se-zamkem-na-kabel/konektor-se-zamkem-pfh02-02p-p800-084/

a se zlatymi alias pozlacenymi piny
http://www.gme.cz/prislusenstvi-pro-konektory-se-zamkem/kontakt-pff02-01fg-tape-p800-191/

a moze zkusenost je ze po kazde soutezi nema smysl ani patrat ktera zila
upadla, ale rychlejsi je rovnou vyrobit novy kabel

Zdravi Petr Kubac.