Jak nakrimpovat konektor ?

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Prosinec 30 11:15:00 CET 2011

No, to ano, ale já jsem o nich nepsal ;-)

Jinak se mi ještě nestalo, že by mi pájený spoj toho typu, o který se
tady jedná, upadl vibracemi. Tím typem myslím kabel víceméně těsně
zasunutý v trubce a pájkou tamtéž dobře zalitý...

Pravda, dělám to krátce, jen něco okolo 35 let ;-)

Jednu nevýhodu pájení konektorů přece jen uvedu: možné ztvrdnutí kabelu
za  konektorem vlivem kapilárního efektu, kdy se pájka dostane příliš
daleko. Ale jsou techniky, jak to omezit.

---
Jirka