tlac *.pdf

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 29 20:25:35 CET 2011

1. možnost:  přes screenshot to buď přímo odeslat na tiskárnu, nebo do
libovolného bitmapového či některého vektorového editoru (jako objekt
přes schránku), nebo to pomocí screenshot nástroje (v Linuxu a KDE to
umí třeba Ksnapshot) uložit jako bitmapu a pak s ní libovolně nakládat.

2. možnost: renderovat stránku (stránky jako vrstvy) v Gimpu (otevřením
tamtéž s vhodnými parametry) a poté odtamtud tisk

3. možnost jsou různé cracky hesel apod., ale nepoužívám a neznám.

4. možnost: odeslat soubor na server any2djvu, nechat zkonvertovat a
stáhnout zpět jako *.djvu, tam už tisk funguje.

Pokusné soubory (heslo pro odblokování tisku je "pokus"):

originál se zakázaným tiskem:
http://www.uloz.to/12090686/pokus-zakazany-tisk-heslo-je-pokus-pdf

po konverzi:
http://any2djvu.djvuzone.org/djvu/111229/94.113.85.93/60609.111229141838.djvu

5. možnost (?): kdysi tisk u takového chráněného pdf snad zvládal tuším
Ghostview, ale byla to nějaká starší verze pro Windows, teď nevím.

---
Jirka