AsusEE ako citacka

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Čtvrtek Prosinec 29 13:33:56 CET 2011

> 1) Da sa drzat ten AsusEE na vysku ako otvorena kniha a citat z neho,
> alebo je to totalna blbost ?

Lze ale Nepohodlne - clovek ma porad podvedome nutkani drzet EEE pred sebou
hrbetem primo pred stredem xichtu a pak musi stocit hlavu na stranu k
displeji - z koukani na jednu stranu casem boli krcni svaly - cetl jsem
takhle ve vlaku 14 dni a pak presel na cteni na sirku displeje v normalní
poloze s postupnym rolovanim textu sipkami.

> 3) Nebude tato poloha pre HDD 'skracujuca zivotnost' ( toto netreba
> skusat:) ?

Pri planovane zivotnosti dnesni elektroniky = 2 leta zaruka + 1 den -  je to
irrelevantní.

> 4) Ako dlho asi startuje z HDD ( nie SSD:) ked je hibernovany? Ci je to
> radovo skor 30 sec alebo 2 min ?

29 sekund z uplneho vypnuti (mam HDD verzi - ASUS to ma dokonale
zoptimalizovane - mnohem rychlejsi nez plnokrevny notebook HP Core2Duo
2GHZ) - hard start je rychlejsi nez probuzeni z hibernace - na kterem u
ASUSU asi tak nepracovali.

> 5) Kedze ma Home,End,Pgx cez Fn, da sa pouzivat napr. kombinacia
> Ctrl+Shift+Fn+Home ?

Ted jsem to zkousel - No problem

Zdravi Petr Kubac