OT: AsusEE ako citacka

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 29 11:32:02 CET 2011

 29.12.2011, 11:25:10
Dobry den

Svoje zkusenosti s EE jsem popsal v postu z 25.3.2011, viz nize.
Pokud jde o ten problem s klavesnici, IMHO lepsi maji samsungy,
prinejmensim maji normalni kurzorove klavesy. A kdyz jsem byl
naposledy u nas v elektro obchodaku, tak je tam mely za podobnou cenu,
za jakou je ta vase na EE.
Kdybych kupoval netbook dneska, asi bych koupil spise toho samsunga.

citace z 15.3.2011

 Ja pred vanocemi koupil Asus EEE PC1001PX za 6000 Kc.
 Po tech par mesicich, mam dve vyhrady.
 Vetsi vyhrada se tyka klaves "sipka dolu","sipka nahoru",
 ktere jsou jen polovicni. A protoze ten NB pouzivam hodne
 jako ctecku, tak zrovna tyhle dve pouzivam hodne a neni to
 zrovna pohodlne.
 Mensi(zatim) vyhrada se tyka konstrukce. Vypada to jako by vyroba NB
 zacinala tim, ze ve fabrice na pas polozi HD a pak kolem nej
 poskladaji zbytek NB. Pripadna vymena HD je pak skoro kompletni
 rozborkou vyrobku.
 Ale jinak si zatim nestezuji.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz