AsusEE ako citacka

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Prosinec 29 09:40:09 CET 2011

S asusom neporadim ale s vyberom mozno ano.
Pred tym , nez som kupil som drzal v ruke

1. Kindle 6"
2. Prestigio 8" (800x600)
3. Asus EE
4. Yarwik 10" (1024x600, 16:9)

Nakoniec som si vybral Yarwik
Kedze primarne som chel citat pdf dokumenty,
mal som predstavu, ze kupim taky, na ktorom sa bude dat
naraz citat cela strana. Ani omylom ani na jednom z nich.
Dokonca aj na 17" monitore (1280x1024) pri otvoreni celej strany
to nie je ono.

6" kindle - male a drahe (su aj 10", ale tie su tak predrazene ze nie som tolko ochotny zaplatit)
Prestigio - stale slabe rozlisenie a mala obrazovka, cena zhruba ako Asus EE
Asus EE - by aj usiel, ale ta klavesnica je tam skor za trest, je mala a zle sa na nej pise, takze ako notebook nepouzitelne
Yarwik - Pri citani na sirku pismo (pre mna :) ) uz uzpokojivo velke, a kedze som sa k nemu dostal za cenu 130 EUR,
volba bola jasna.

Zaver:
6" je dobrych tak na citanie beletrie (alebo modlitebnych kniziek)
8" sa mi zda stale malo
10" - pri vybere rozhoduje viacmenej cena

j.