OT: AsusEE ako citacka

René Damek rene.damek na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 29 07:59:49 CET 2011

> 1) Da sa drzat ten AsusEE na vysku ako otvorena kniha a citat z neho, alebo je to totalna blbost ?
Lze

> 2) Je mozne vo W7 ( ten Kindle for PC je len pre Windows ) otocit zobrazenie na monitore o 90 stupnov, aby sa dalo citat na vysku ? Ak ano, daju sa prehodit aj osi na trackpade ?
Mam tam WXP a ovladac grafiky umoznuje otacet obraz po 90st.
Na to, jak otocit trackpad jsem neprisel. Takze v pripade otoceni
displeje se da pouzivat jen externi mys. Stejne tak kurzorove klavesy
zustanou poplatne svemu jmenu , tedy masochismus.

> 3) Nebude tato poloha pre HDD 'skracujuca zivotnost' ( toto netreba skusat:) ?
Nevidim duvod proc by melo.

> 4) Ako dlho asi startuje z HDD ( nie SSD:) ked je hibernovany? Ci je to radovo skor 30 sec alebo 2 min ?
Windowsy se objevi rychle, mozna 20 sec. Ale nez se uklidni aby se
dalo pracovat, tak to budou urcite ty 2 minuty. Mozna vic. Zalezi co
vsechno vam pobezi.

> 5) Kedze ma Home,End,Pgx cez Fn, da sa pouzivat napr. kombinacia Ctrl+Shift+Fn+Home ?
Lze, je to na zlomeni prstu.

Jako novy vydrzel pri cteni a slabem podsviceni pro cteni cca 5-6
hodin. Nyni, po 2 letech jsem rad za 30-45 minut.
Dle meho tudy cesta nevede. Co nejaky tablet ?

RD