Re: OT: AsusEE ako citacka

František Burian BuFran na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 29 07:57:11 CET 2011

Ahoj, odpovedi v textu

< 1) Da sa drzat ten AsusEE na vysku ako otvorena kniha a citat z neho, alebo je to totalna blbost ?

Ano, akorat to neni moc pohodlne. EEE PC901 ma maximalni rozevreni jako by jsi drzel knihu. (nejakych 160 stupnu)

< 2) Je mozne vo W7 ( ten Kindle for PC je len pre Windows ) otocit zobrazenie na
< monitore o 90 stupnov, aby sa dalo citat na vysku ? Ak ano, daju sa prehodit aj
< osi na trackpade ?

Standardni vlastnost windows od XP

< 3) Nebude tato poloha pre HDD 'skracujuca zivotnost' ( toto netreba skusat:) ?

:-) EEE PC901 ma flashdisk, takze ee.

< 4) Ako dlho asi startuje z HDD ( nie SSD:) ked je hibernovany? Ci je to radovo skor 30 sec alebo 2 min ?

jsou to sekundy, po hojnem pouzivani a zasekanem systemu jsem ted vyzkousel, 20sekund, ale jsou to "jenom XP", chtelo by to lepsi model na test W7

< 5) Kedze ma Home,End,Pgx cez Fn, da sa pouzivat napr. kombinacia
< Ctrl+Shift+Fn+Home ?

Nevim jak otestovat.

Preji vsem vse nej do Noveho roku. Budu po zbytek roku mit digitalni detox :-)

  Fana Burian

<
< Dakujem za ochotu.
< p.o.