OT: AsusEE ako citacka

Pavol Orszagh porszagh na centrum.sk
Středa Prosinec 28 23:37:44 CET 2011

Kedze uz je skoro piatok a viem,ze je tu viac majitelov AsusEE, tak by som chcel poprosit dobrovolnika, ktory by previedol nasledovny experiment :)
Intro: som na 90% rozhodnuty, ze si kupim Kindle. Nepotrebujem ho na extenzivne citanie, ale skor na vyuku. Citam knihy v anglictine a nebavi ma stale listovat v slovniku. Kindle je na toto celkom dobre prisposobeny, ze ma vykladovy slovnik, da sa nainstalovat aj prekladovy a hlavne sa daju zaznamenavat hladane slova a poznacit si to s celou vetou, koli opakovaniu. Toto je v papierovej forme komplikovane. Len nedavno som narazil na aplikaciu Kindle for PC, ktora sa sprava dost podobne ako Kindle. Cena AsusEE je okolo 200Eur a Kindle s klavesnicou 140$ co po doprave a zdaneni bude len o cosi menej.
Kym kupim Kindla, chcem byt presvedceny,ze to bolo pre mna najlepsie. Nechcem rozputavat debatu o e-inku vs. LCD ( budem citat maximalne 1,5 hod denne a prevazne v domacich podmienkach a netbook ma vacsiu pridanu hodnotu ).
Co teda potrebujem experimentalne zistit a podelit sa o vysledky:
1) Da sa drzat ten AsusEE na vysku ako otvorena kniha a citat z neho, alebo je to totalna blbost ?
2) Je mozne vo W7 ( ten Kindle for PC je len pre Windows ) otocit zobrazenie na monitore o 90 stupnov, aby sa dalo citat na vysku ? Ak ano, daju sa prehodit aj osi na trackpade ?
3) Nebude tato poloha pre HDD 'skracujuca zivotnost' ( toto netreba skusat:) ?
4) Ako dlho asi startuje z HDD ( nie SSD:) ked je hibernovany? Ci je to radovo skor 30 sec alebo 2 min ?
5) Kedze ma Home,End,Pgx cez Fn, da sa pouzivat napr. kombinacia Ctrl+Shift+Fn+Home ?

Dakujem za ochotu.
p.o.