Thajsko - cena soucastek

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Prosinec 28 16:36:59 CET 2011

 28.12.2011, 16:21:09

Ano i ne. Ta cena 1700, to byla pouze vzestupna hrana, ne vrchol.
Pokud se podivate na nejakej realnej graf, treba
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=71419
tak tam ten pokles cen proti vrcholu je vydet, a neni zanedbatelny.
K tomu si jeste prictete lety provereny efekt zdrazovani PC techniky
koncem roku, neb firmy a hlavne rozpoctovky utraceji penize ktere
"zbyly".
Na druhou stranu, zda se, ze se naplnuji me nejhorsi obavy, stran
toho, ze zaplavy nebyly ani tak duvodem jako spise zaminkou. Skutecnym
duvodem je snizeni konkurence, kdy se ze 4(5) vyrobcu v lete staly 2
(3) na podzim.
Toto sve tvrzeni opiram o fakt, ze oba vyrobci ohlasili zkraceni
zarucnich lhut od pristiho roku napr.
http://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-aktualni-zpravy/22796-seagate-snizi-zaruku-pevnych-disku-na-jeden-rok
z cehoz lze jen tezko vinit povodne.

S pozdravem Pavel