OT Pameti pro server

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Středa Prosinec 28 11:46:58 CET 2011

Taky bych se priklonil k problemu s 2R. Pameti 2R jsou v principu dva moduly
(ranky) na jedne desce a vyzaduji jine casovani od pametoveho kontroleru.
Setkal jsem se s tim pouze jednou na servru HP, kde jeli jak stare 1R, tak
nove 2R, ale nejela kombinace a neslo to ani nijak nikde nastavit. JM

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Wednesday, December 28, 2011 9:12 AM
To: HW-news
Subject: OT Pameti pro server

Zdravim,

nevyznate se nekdo ve znaceni pameti?

Snazim se dat dohromady starsi server a pameti DDR2 ECC co tam byly jsou
znacene:

256MB 1Rx8 PC2-4200E-444-11-A1

z jedne firmy mi zapujcili take ECC moduly:

2GB 2Rx4 PC2-5300P-555-12-J0

ty tam nejedou (server umi specifikaci PC2-5300) - predpokladam ze problem
je v organizaci 1Rx8 vs 2Rx4 ?

Bohuzel vyrobec to specifikuje velmi povrchne tak mam dost problem se neceho
dobrat.

--
Radek Vicek