Predloha pro negativni rezist

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Středa Prosinec 28 10:53:22 CET 2011

Já zase během vyvolávání sleduji jak se po desce táhnou takové šmouhy z
odplaveného rezistu. Jak pohybuji (houpu) při vyvolávání miskou zřetelně
jsou vidět a pohybují se. Dokud se tyto šmouhy vyskytují zbývá ještě
neodplavený fotorezist. Když úplně zmizí je vše co bylo osvíceno taky
odplaveno a proces vyvolávání je u konce. Pokud byla expozice dostatečná
už se nestane že by tam neodplavený fotorezist zůstal.

     Martin.