Prosba: color laser oboustranna tiskarna , vstup A5

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Prosinec 28 01:16:30 CET 2011

Původní zpráva ze dne 28.12.2011 od "Ing. Libor Konečný":

> Ahoj Petre

Ahoj Libore,

> Potrebuji tam vrazit do zasobniku papir formatu A5. otevrit PDF ,
> ktere je po jednotlivych strankach a dat tisk borzury.

to jsem pochopil a to umí třeba můj Xerox.

> Z technicke mi odpovedeli, ze tento Xerox umi duplex na A4 nikoliv
> na jine formaty, jinak bych jej davno mel misto toho HP.

Tak to asi nevědí. Pošli mi ten návod a já ti to ukážu :-)

> Tiskarna umi JEN duplex A4.
> Ja potrebuji soft aby mi z toho vyletely A4 papiry duplexni, ktere
> rezackou riznu na pul a mam 2 x tolik brozur A5.
> Fineprintem ani pdffactory to nejak nedavam.

No to už asi tak úplně jednoduché nebude, to bych pak spíš vytiskl do
PDF, přeházel stránky podle potřeby a tiskl jednoduše s normální
volbou 4 stránky na list po osmi na duplex.

> Existuje na to neco ?
> pripadne program kde cisla stranek nedefinuji  manualne?

Jo, na to existuje třeba Adobe Acrobat, kde můžeš stránky přehazovat,
ale klidně si je přehodíš i ve Wordu manuálně. V čem to vůbec píšeš
nebo maluješ?

> Tedy na strane A4 potrebuji mit vzdy 4 stranky s cislem 1 a 2 a na
> druhe pulce A4 1 a 2 atd..

Však já to chápu, jak to myslíš.

> Diky za jednoduchou radu , pokud te napadne ;-)

Mě toho napadá...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601