Prosba: color laser oboustranna tiskarna , vstup A5

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Středa Prosinec 28 00:54:07 CET 2011

Ahoj Petre
Potrebuji tam vrazit do zasobniku papir formatu A5.
otevrit PDF , ktere je po jednotlivych strankach a dat tisk borzury.
A tisklarna (puvodne OKI MC361) vysypala papiry, ktere stacilo uprostred
sesit a prehnout, vznikla tak mala brozurka formatu A6.
A samozrejme barevne.

Ano XEROX jsem mel vytipovany a po fiasku s Minoltou jsem pozadavem na
brozuru ze vstupu A5 psal na technicke podpory jednotlivych vyrobcu.
Do minolty jsem se pustil, protoze to ze to neumi duplex na jiny format
nez na A4, je videt az v olvadaci, ale to si mam zasvinit PC ovladaci
abych zjistil , ktera to umi?
Ja to povazoval diky OKI za samozrejmost a je to spise vyjimkou.

Z technicke mi odpovedeli, ze tento Xerox umi duplex na A4 nikoliv na
jine formaty, jinak bych jej davno mel misto toho HP.

No a ted jina:
Vim, ze brozuru programy umi, ale ja mam ted problem:
Tiskarna umi JEN duplex A4.
Ja potrebuji soft aby mi z toho vyletely A4 papiry duplexni, ktere
rezackou riznu na pul a mam 2 x tolik brozur A5.
Fineprintem ani pdffactory to nejak nedavam.

Existuje na to neco ?
pripadne program kde cisla stranek nedefinuji  manualne?
Tedy na strane A4 potrebuji mit vzdy 4 stranky  s cislem  1 a 2 a na
druhe pulce A4 1 a 2
atd..

Diky za jednoduchou radu , pokud te napadne ;-)

LK