Predloha pro negativni rezist

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Úterý Prosinec 27 21:43:38 CET 2011

No vida. Nic v tom není :-). Ty chyby jsou typické - v těch místech
zůstal nepatrný (skoro průhledný) závoj fotorezistu. Když člověk neví co
hledat přehlédne to. Způsobené je to buď krátkou expozicí nebo
předčasným vyjmutím z vývojky případně kombinací obou vlivů. Když je
toho takto malý kousek lze to opravit odškrábnutím před leptáním.

     Martin.