Gadgety

Peter Bosnak lajost na zoznam.sk
Úterý Prosinec 27 17:46:33 CET 2011

>Ja som spominal ze som dostal roboticku ruku od Merkuru, ale je to skor

>sklamanie. Napad vyborny, ale je to strasne nedotiahnute.

>b.

Ja som pred dávnejšou dobou zachránil pred vyhodením kopu dielcov Merkuru,
aj kompletné sady a mal som predstavu, že ich použijem na nejaké
jednoduchšie mechanické riešenia, ako napríklad provizórnu navíjačku cievok
a transformátorov ale ten modul (tuším 10mm) je príliš veľký a nedá sa
zmontovať nič s prísnejšími požiadavkami na presnosť. Používam to tak akurát
na to, že na elektronické konštrukcie počas ich testovania poskladám
provizórnu kostru. Chcelo by to zmenšiť ten modul aspoň na štvrtinu. P.B.