modelarske vlaciky - otazka/napad :-)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Prosinec 24 21:36:16 CET 2011

Nie je to priamo dialkove, pouziva sa system DCC - v kolajniciach je
napatie s meniacou sa polaritou v rytme protokolu. Kazde pripojene
zariadenie (napr. lokomotiva) ma mostikovy usmernovac a MCU na
dekodovanie protokolu (adresa + data). Pekny popis som nasiel tu:
http://www.mtbbus.cz/dcc/dcc_doc.htm

miro