Jak na WiFi s MCU a MRF24WB0MB

j s jarin.hw na gmail.com
Sobota Prosinec 24 14:39:07 CET 2011

Takto - licencne podmienky... ono je obcas dost tazko povedat, co je
kopirovanie a co nie... to uz necham na Vas :-)
K tomu MPLAB-u - je to otazka zvyku. Mimochodom, pred par dnami
Microchipaci vydali prvu ostru verziu MPLABX (doteraz to boli bety),
tak mozete skusit aj to. Mne osobne to nejak nejde cez drzku, lebo som
zvyknuty na stary MPLAB :-) Ale vela inych ludi, ktori zas frflali na
MPLAB si to pochvaluje... mozete skusit. Ja ho pouzivam iba na stroji
s Linuxom, s debuggermi ako ICD3 alebo PicKit3 to vsetko funguje
perfektne.
A co sa PICiek tyka - vidim to podobne. PIC16 je sialena architektura,
nerobil by som s nou nic "seriozne", ale zas si to uzivam pri
programovani volnocasovych projektov v assembleri. Taka sado-maso
uchylka a nostalgicka reminiscencia zaciatkov programovania MCU :-)

J.S.