modelarske vlaciky - otazka/napad :-)

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Prosinec 24 13:34:49 CET 2011

ono by sa to mozno dalo simulovat mimourovnovym krizenim, od
pozorovatela by sa sice vyzadovala mala miera abstrakcie, ale zase by
nebolo treba dokupovat vlaciky tak casto :-)
Videl som ze moderne vlaciky uz maju konstantne napajanie a daju riadit
prikazmi rovno do lokomotivy, ze?
To by bolo idealne, pac aj male nezrovnalosti v rychlosti vlaciku by sa
naakumulovali a po case by mohli skoncit masivnym debunchovanim a
emergency dumpom :-)