OT - Vanocni prani

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Prosinec 24 13:09:55 CET 2011

Az v januari, pred vianocami sa zacala odstavka, v januari to bude o
hubu. Vsetko treba pripravit, urobit udrzbu, upgrade a zabalzamovat aby
to drzalo pokope cely nasledujuci rok :-)
Fyzici stale prudia s tym Higgsovym bozonom. Minuly rok hovorili ze ked
im dame 5x viac dat ako bolo slubene na 2011 tak budu vediet povedat ci
existuje alebo neexistuje. Velkym vypatim sil sa to podarilo a povedali
ze potrebuju este 4x viac dat lebo to nie je dostatocne priekazne. No
vy.... by som sa im na to :-)
Ale docital som sa predvcerom ze v datach z Atlasu objavili uplne novu
casticu. Trochu to vyslo do prazdna koli medialnemu pokrytiu pohrebu
V.H. ale clovek aspon vidi ze cela ta drina je na nieco dobra.
b.