Jak na WiFi s MCU a MRF24WB0MB

Sobota Prosinec 24 08:47:55 CET 2011

Preji predne hezke vanoce ;-)
Na stole mi lezi modul MRF24WB0MB ktery je zda se velmi obliben dle
nabidek na eBay a ted resim, jak jej zprovoznit. Micrichip ma aplikaci s
TCPIP stackem pro PICy, to jsem nejak prozkoumal a vrazil bych tedy k
tomu PIC32MX360F512L-80I/PTktery ovsem doma momentalne nemam, snad
Farnel posle v utery spolu s PicKit 3 (coz by melo fungovat spolu snad...)
Protoze jsem s novejsimi PICy nedelal (asi 5 let) tak par otazek:
- spada tento PIC do kategorie: pripojime napajeni, PicKit, pripadne
krystal a funguje to ? (podle schematu Explorer 16 kitu, ze ktereho
jedna z verzi demo aplikace vychazi se zda, ze ano)
- Jsou vsechny I/O tak nejak univerzalne pouzitelne (ze treba neco neni
jen jako vstupy)? Samozrejme SPI a UART co potrebuju zachovam na pinech
- Compiler pro PIC32 ma verzi demo omezenou na 60 dni nebo Lite - kde je
rozdil? Obe verze prelozily kod skoro stejne, delka programu zhruba 200kB
- zaboha nemohu najit dokumentaci komunikace a ovladani MRF24... po SPI,
to je tajne? Vzhledem k tomu, ze je to ve zdrojovych textexh programu,
tak to nejak nechapu
- Nezkousel tyto    projekty pro TCP z Microchip Solutions portovat
treba pro ARM? Na prvni pohled to nevypada slozite, je to vsechno v C a
hezky strukturovane...
- bohuzel jsem objednal verzi B s externi antenou, kterou nemam -
zajisti zatim kousek dratu pripojeny na stredovy PIN konektoru funkcnost
aspon nablizko? Jak dlouhy?

Jinak vzhledem k tomu, ze jsem zaroven pracoval i s AVR studiem, Ride7 a
Eclipce + Yagarto toolchain, mohu konstatovat, ze mplab ma zdaleka
nejhorsi uzivatelske prostredi (z dokovani oken by mi hrablo, debug jsem
zkousel jen v simulatoru ale zobrazeni promennych a zase rozhazeni oken
je take tragedie) Ale jinak prekladac asi funguje.