Davkovani pasty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 23 00:03:06 CET 2011

Vratim se jeste k puvodnimu dotazu: nemate nejakou vychytavku na
davkovani malych mnozstvi injekcni strikackou ? Funguje to nekomu
pres tenci jehlu nez 0.5 mm (samozrejme zkracenou na par milimetru) ?

Uz jsem zvazoval i takove silenosti jako zkusit naredit pastu izopropylem,
pak by asi prosla i tenci jehlou a obsahovala by navic mensi procento
pajky (vic by se toho vyparilo). Ale zatim jsem to nevyzkousel.

Diky.
Petr

**************************

From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 22, 2011 7:34 PM
Subject: Davkovani pasty - kam na medenou folii na sablony,pripadne primo sablony ?

Pripadne nemate nejaky figl na nanaseni maleho mnozstvi pasty rucne ?
Pouzivam na to strikacku s jehlou 0.5mm, pres tenci mi uz to nechtelo
fungovat (vytlacovalo se z pasty tavidlo). A ten prouzek pasty je takhle
moc tlusty. Na QFP obvodech se to da odsat, ale na QFN je to trochu
problem. Chtelo by nejakou vychytavku. Napada me treba udelat
si sterbinu ze zlomenych ziletek a pouzit ji 4x, pro kazdou radu kontaktu
zvlast. Ale v takhle malem rozmeru se to bude dost blbe delat.
Podelite se o postupy, jak to delate Vy ?

Diky.
Petr Labaj