Pajecky CT-9xx

Michal PODHOREC podhorecm na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 22 21:10:58 CET 2011

Dňa 22. 12. 2011 19:02, Hfmcons  wrote / napísal(a):
> Zdravím,
> nějak se mi nedaří najít rozměry hrotů viz subj, resp. potřebuju
> zjistit, zda jsou hroty k páječkám CT-938, CT-96 a CT-97 záměnné.
> Podle obrázků z různých obchodů se zdá že ano, ale jistota to není.
> Neví někdo? Případně, používá někdo některý typ CT-xx páječek a byl by
> ochoten změřit průměry válcové části hrotu?
> Děkuji
> S pozdravem,
>         Miloš Dašek

Zdravim
Pouzivam PT738 a T862, hroty su zamenne - topne teliesko ma priemer
zhruba 3,9 mm
kupoval som aj nahradnu rucku - ta ma oznacenie Hakko 907A, jediny
rozdiel je asi
v tych telieskach, su na 24V, vykon 50W, niektore maju vstavany na
snimanie teploty
termoclanok ine termistor, u T862 neviem tam je dokonca to telo telieska
kovove,
u ostatnych mikrospajkovacok som videl keramiku. U hrotov treba dat
pozor na prevedenie
ja som bral od vyrobcu AOYUE lebo do hrotu davaju vlozku (medeny
pliesok) na lepsi prenos tepla.
S pozdravom Podhorec