Jak to chodi z eBay

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 22 19:23:42 CET 2011

Tak nakonec zásilka na druhý pokus dorazila. Odesláno 14.12. z UK a doručeno
20.12.
Prodejce asi na dva maily nereagoval, ale když jsem v dalším zmínil, že už
čekám měsíc a asi mu budu muset dát záporný feedback, tak nabídl opakované
zaslání a dodržel to.
Takže nakonec spokojenost.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Ondrej Kolonicny
Sent: Thursday, December 22, 2011 8:05 AM
To: HW-news
Subject: RE: Jak to chodi z eBay

Ja nakupuji na ebay pomerne hodne, ted je to ale primo tragicke... Spis
si myslim, ze se to nekde ztratilo.. Prodejce si nedovoli dnes neco
neposlat, udela par problemu a ma na ebay utrum..

Nekolik prikladu z posledni doby:
Holadnsko - odeslano 12.12.2011 TNT post, dle trackinkgu 14.12. v CR
balik ke me dorazil 21.12.
UK - odeslano 11.12. a balik porad nemam
Cina  tam to je to do tydne az 10 dnu v CR  podle trackingu a u nas to
trva klidne mesic nez se to vyridi..

Co me zarazi tak i po unii je to problem a trva to dlouho..

Jinak jeste jedna zajimavost pred 10 dny jsem objednal zbozi pres eBay v
Honkongu a vcera dorazilo, ale ze Svycasrska doporucenym dopisem SWISS
POST. Odesilatel je tam nejaka prepravni sluzba v Zurichu. Proslo to az
domu bez celniku a DPH. Hodnota byla cca 50USD. Tak nevim jak toto
funguje, jestli plni nejaky kontejner a ten poslou do evropy a pak to
tady rozesilaji.. vazne nevim.. ale bylo to fantasticky rychle...

Ondra
http://blog.ok1cdj.com