Jak to chodi z eBay

Ondrej Kolonicny ondrak na medoro.org
Čtvrtek Prosinec 22 08:04:55 CET 2011

Ja nakupuji na ebay pomerne hodne, ted je to ale primo tragicke... Spis
si myslim, ze se to nekde ztratilo.. Prodejce si nedovoli dnes neco
neposlat, udela par problemu a ma na ebay utrum..

Nekolik prikladu z posledni doby:
Holadnsko - odeslano 12.12.2011 TNT post, dle trackinkgu 14.12. v CR
balik ke me dorazil 21.12.
UK - odeslano 11.12. a balik porad nemam
Cina  tam to je to do tydne az 10 dnu v CR  podle trackingu a u nas to
trva klidne mesic nez se to vyridi..

Co me zarazi tak i po unii je to problem a trva to dlouho..

Jinak jeste jedna zajimavost pred 10 dny jsem objednal zbozi pres eBay v
Honkongu a vcera dorazilo, ale ze Svycasrska doporucenym dopisem SWISS
POST. Odesilatel je tam nejaka prepravni sluzba v Zurichu. Proslo to az
domu bez celniku a DPH. Hodnota byla cca 50USD. Tak nevim jak toto
funguje, jestli plni nejaky kontejner a ten poslou do evropy a pak to
tady rozesilaji.. vazne nevim.. ale bylo to fantasticky rychle...

Ondra
http://blog.ok1cdj.com