Napojeni k PSTN - barvy paru A-B?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Prosinec 22 04:28:37 CET 2011

Zdravim tez,
  identifikaci rozhodne nebude mozno provest se 100% jistotou.
  Jake jsou vlastne barvy vodicu ? Pokud klasicke telefonni
hneda (nebo ruda), bila, zluta a zelena, skutecne by se mel
prednostne vyskytovat na prvnich dvou. Jenze ja treba mam
na chalupe kabel, ktery ma pary ruda/bila a zelena/bila, takze je potreba
videt, ktera bila patri ke kteremu barevnemu vodici. Oni pouzivali a
pouzivaji ledacos, nekdy se svymi vlastnimi zpusoby neridi a k tomu nekdy
udelaji chybu (napr. zapoji kazdy vodic do jineho paru, z cehoz pak ma
radost treba takove ADSL :-) ).
  Zdravi Pavel